۱۳۸۷ تیر ۷, جمعه

حمله ی دموکرات های یهودی به مک کین

دو سناتور و هشت قانونگذار مجلس نمایندگان آمریکا که همه یهودی و دموکرات اند به اتفاق شورای ملی دموکراتیک یهودیان در یک کنفرانس خبری در کنگره در یک اقدام غیرقابل انتظار به یک پاتک علیه سناتور جمهوریخواه جان مک کین، که سناتور اوباما را به نرمش در برابر ایران متهم می کند، دست زدند.
قانونگذاران دموکرات، با استناد به رای منفی مک کین در سال دو هزار و پنج به متمم سناتور فرنک لاتنبرگ که مفرهای فرار فعالیت موسسات وابسته ی شرکت های نفتی آمریکایی چون هالیبرتن در ایران را مسدود می کرد، مدعی اند مک کین چون بوش در بسیاری موارد منافع شرکت های نفتی را به منافع ملی آمریکا و هم پیمانانش ترجیح داده است و آنطور که نمایش می دهد در برابر ایران شدت عمل نشان نخواهد داد. لاتنبرگ می گوید اوباما آن موقع که لازم است برای اسرائیل می ایستد اما، مک کین با رای منفی اش خلاف آن را نشان داد.
اوباما و تمام دموکرات ها به جز یک تن به متمم رای مثبت دادند اما، مک کین و تمام جمهوریخواهان به جز سه تن به متمم رای منفی دادند و متمم با پنجاه و یک در برابر چهل و هفت رای شکست خورد. یکی از مشاورین ارشد کمپین مک کین این انتقاد را غیرعادلانه و با اهداف کاملا حزبی توصیف کرده است.

هیچ نظری موجود نیست: