۱۳۹۰ تیر ۷, سه‌شنبه

مجاهدین خمینی را تحت تاثیر بهشتی می پنداشت

۲ نظر:

بادبان گفت...

اطلاعات بد نام رژيم آخوندي از طريق يك انجمن پوششي در آمريكا به نام «شوراي ملي ايرانيان آمريكا» به كارگزاري يك عامل شناخته شده آخوندها به نام «تريتا پارسي» قصد داشت اين دو مزدور را روز 30 ژوييه در جلسه يي در كنگره آمريكا بكار بگيرد.
دو مزدور مذكور قرار بود در جلسه يي كه رژيم و عواملش چندين هفته براي برگزاري آن تبليغ كرده بودند، سخنراني كنند. اعضاي كنگره آمريكا كه با ماهيت اين شورا و لابي رژيم آخوندي در آمريكا آشنا هستند، شديداً به دعوت از اين مزدوران اعتراض كرده و خواستار جلوگيري از ورود آنها به آمريكا شده بودند. اما منابع وابسته به رژيم با وقاحت علت عدم شركت خدابنده و زنش در اين جلسه را «مشكلات تكنيكي» يا «مشكلات ويزايي» اعلام كردند. در حاليكه همه مي دانند خدابنده تابعيت انگليس را دارد و براي ورود به آمريكا نياز به ويزا ندارد.
اعزام اين مزدوران به آمريكا بخشي از كارزار هراس آلود رژيم آخوندي بعد از حذف نام مجاهدين از ليست سازمانهاي ممنوعه انگلستان و بر باد رفتن سرمايهگذاريهاي چندين ساله اين رژيم در اين كشور مي باشد. به خصوص كه در جريان رسيدگيهاي حقوقي به شكايت 35 عضو مجلسين انگلستان از وزير كشور به خاطر نگاهداشتن نام مجاهدين در ليست تروريستي فاش شد كه منبع بخش قابل توجهي از اطلاعاتي كه وزارت كشور عليه مجاهدين به دادگاه ارائه كرده بود، مزدور خدابنده بوده است. وزارت كشور در ابتدا، منبع اين اطلاعات را محرمانه اعلام كرد، اما قضات انگليسي گفتند هيچ دليلي براي محرمانه بودن وجود ندارد و به دولت دستور دادند اين منابع را فاش كند.

آرش گفت...

متاسفم که صدای آمریکا دو عنصر رژیم وحشی اشغالگر ایران که یکیشون پررو هست و اونیکی خجل رو بعنوان مهمانهای اصلی دعوت کرده. آیا شما نمیدانید که آقای خدابنده و همسرشون از همکاران حتی شکنجه گرهای رژیم هستند؟ آیا نشنیده اید که زمانی که یک عضو پارلمان انگلستان برای دیدار زندان اوین رفته بود همسر آقای خدابنده رو بعنوان همکار شکنجه گرها در زندان دیده بوده؟