۱۳۸۸ مرداد ۲۸, چهارشنبه

اسرائیل نمی تواند برنامه ی ظن برانگیز هسته ای ایران را از بین ببرد

یکی از اعضای دموکرات کنگره پس از بازگشت از سفر به اسرائیل در یک سخنرانی درباره ی ایران نکاتی را ایراد کرده است.
جیم هایمز، عضو کمیته ی امنیت ملی مجلس نمایندگان، پس از سفر یک هفته ای اش به اسرائیل و مناطق فلسطینی، در سخنرانی در یک کنیسه که بخشی از یک رشته سخنرانی است گفت مقامات اسرائیلی به او گفته اند اسرائیل در یک حمله ی نظامی قابلیت کاستن از توان هسته ای ظن برانگیز ایران را دارد اما، نمی تواند آن را به کل از بین ببرد. هایمز با تاکید بر اینکه حمله ی نظامی باید تنها آخرین گزینه باشد گفت متاسفانه از سفر به اسرائیل با دیدی بدبینانه بازگشته است و نمی داند تشدید تحریم ایران تا چه حد موثر باشد.
هاوارد برمن، رئیس کمیته ی امور خارجی کنگره، هفته ی گذشته در مصاحبه ای تاکید کرده بود که تعامل با ایران برای جلب حمایت بین المللی از تحریم ایران بسیار حیاتی است.

۱۱ نظر:

یک ایرانی گفت...

اگر واقعا ناراحتید که ایران بمباران شود باید طرفدار بمباران تاسیسات اتمی باشید وگرنه واضح است که اگر احمدی نژاد فرصت بمباران اتمی اسراییل را پیدا کند که اینکار را هم بمحض دستیابی به سلاح اتمی خواهد کرد آنگاه در ضربه متقابل اتمی ایرانی بر جا نخواهد ماند که برایش دل بسوزانید پس همان بهتر که تاسیسات اتمی ایران نابود شود .

بدبین گفت...

اسرائیل در یک حمله ی نظامی قابلیت کاستن از توان هسته ای ظن برانگیز ایران را دارد اما، نمی تواند آن را به کل از بین ببرد.
بهمین دلیل باید حمله نظامی منجر به سقوط کامل جمهوری اسلامی شود
وگرنه بقول این عضو کنگره ولایت فقیه دوباره کار را از سر خواهد گرفت .

ناشناس گفت...

آیا این افرادی که اینگونه طرفدار بمباران ایران هستند و با نظراتی که خیلی هم کارشناسانه نیست و مثلا" تلافی اسرائیل اگر ایران به اسرائیل حمله کرد را نیز از حالا پیش بینی میکنند و نابودی کل ایران را می بینند میتوانند ایرانی وطن دوست باشند.
عاشقان جنگ با یک سری موهوماتی که در مغزشان هست و آنرا واقعیت می پندارند.

فدایی رهبر و احمدی نژاد گفت...

بنده طرفدار احمدی نژاد هستم و همانطور که در روایت علامه مجلسی هست امام زمان وقتی ظهور میکند که تا زیر شکم اسبش را ارتفاع خون انسانها فرا بگیرد بنابراین ما تصمیم داریم بمب اتم را بر سر اسراییل بیندازیم و با کمال افتخار حتی در ضربه متقابل اتمی اگر هفتاد میلیون ایرانی از بین بروند در راه ظهور مهدی مهم نیست و تمام مخالفان این راه طبق فرموده آقای مصباح شکنجه و حتی تجاوز به آنها واجب است و صواب هم دارد میدانم منتشر نمیکنید ولی باید بگم تمام ملت ایران فدای یک تار موی احمدی نژاد و رهبر امام خامنه ای

فدایی رهبر و احمدی نژاد

م گفت...

ایرانی وطن دوست کسیست که عاقبت مسلح شدن احمدی نژاد با افکار محو اسراییل را ببیند و طرفدارنابودی تاسیسات اتمی باشد وگرنه بعد از افکندن بمب اتمی احمدی نژاد بروی اسراییل , ضربه اتمی متقابل اسراییل, ایران را با خاکستر یکسان خواهد کرد , طرفداران نابودی تاسیسات اتمی ایران دورنمای فاجعه ساخت بمب اتم احمدی نژد را میدانند و عاشق جنگ نیستند بلکه دوراندیش هستند .

نگار گفت...

حرفهای فدایی رهبر میتواند دلیل قاطعی بر لزوم نابودی هر چه سزیعتر تاسیسات بمب اتم سازی احمدی نژاد و سقوط رژیم باشد .
نگار

پیش بین گفت...

سارا یا همان ناشناس August 20, 2009 9:20 AM
آیا پیش بینی تلافی اتمی اسراییل غیرکارشناسیست ?! آیا اصلا برای این پیش بینی نیاز به کارشناس هست ?!! معلومه که هر کشوری بهش حمله بشه از خودش دفاع میکنه
از جمله اسراییل ,
واسراییل کاملا هم حق دارد برای جلوگیری از احمدی نژاد که مدام اسراییل را تهدید به محو و نابودی میکند از خود دفاع پیشگیرانه انجام دهد , احمدی نژاد ایران را در جایگاه متجاوز نشانده است .

نگار گفت...

طرفدار احمدی نژاد و فدایی خامنه ای ..وحشتناکه از زبان الناز کیانی
http://www.youtube.com/watch?v=Y5Bu-JC8S8Y&feature=channel_page

سروش گفت...

با توجه به افکار امام زمانی احمدی نژاد نه تنها تاسیسات اتمی بلکه خود رژیم جمهوری اسلامی هم باید با حمله نظامی سریعا نابود شود , بمب اتم که سهل است , حتی چاقو هم نباید به این افراطیون دیوانه حاکم بر ایران داد وگرنه عراق و منطقه روی آرامش نخواهد دید .

ناشناس گفت...

فکر می کنم برای حداقل استفاده احتمالی از بمب اتم ان هم از سوی کشوری مثل اسرائیل به کارشناسه ترین نظرات احتیاج هست.
من سارا و رها و نگار و م و voice of Iranو صدف دیگر نیستم
یا با عنوان ناشناس می آیم یا هر بار با یک اسم مستعار زیرا افکار شما که با اسم مستعارهای من بیان می شود کاملا" با افکار من مغایر است.
اگر هم مغایر نباشد این نظرات متعلق به من نیست.
بیشتر از این سعی کنید با این کارها آزادی بیان را در اینجا هم بگیرید.

ناشناس گفت...

آیا پیش بینی تلافی اتمی اسراییل غیرکارشناسیست ?! آیا اصلا برای این پیش بینی نیاز به کارشناس هست ?!! معلومه که هر کشوری بهش حمله بشه از خودش دفاع میکنه
از جمله اسراییل ,
واسراییل کاملا هم حق دارد برای جلوگیری از احمدی نژاد که مدام اسراییل را تهدید به محو و نابودی میکند از خود دفاع پیشگیرانه انجام دهد , احمدی نژاد ایران را در جایگاه متجاوز نشانده است .