۱۳۸۸ تیر ۲, سه‌شنبه

اوباما می گوید هیچ مشت آهنی نمی تواند جلوی جریان آزاد اطلاعات را بگیرد

پرزیدنت اوباما، ظهر سه شنبه در یک کنفرانس خبری، تاکید کرد: «در سال ۲۰۰۹ هیچ مشت آهنی چنان قدرتی ندارد تا مانع نظاره گری جهان بر پیگیری صلحجویانه ی عدالت باشد. با وجود اقدامات حکومت ایران مبنی بر اخراج ژورنالیست ها و انزوای خودش تصاویری پر قدرت و کلماتی تاثرآور از طریق تلفن های همراه و کامپیوتر راه خود را به سوی ما گشود تا ما ببینیم ایرانیان چه می کنند.»
رئیس جمهوری آمریکا اقدامات خشونت بار رژیم را وحشتناک توصیف کرده و قویا محکوم کرد و با لحنی بغض آلود گفت از دیدن تصاویر جان دادن «ندا» قلبش به درد آمد.
علیرغم تهدیدهای فرماندهان سپاه پاسداران و دیگر مقامات قضایی نسبت به برخورد شدید با معترضین به نتایج انتخابات گزارش ها از ادامه ی ناآرامی های پراکنده در ایران حکایت دارد. جمهوری اسلامی صدای آمریکا را در این میان به تحریک مردم متهم کرده و بشدت بر روی برنامه ها پارازیت می فرستد تا این آخرین کانال اطلاع رسانی را مسدود کند. 
برای زنده نگاه داشتن جریان اطلاعات صدای آمریکا فرکانس های جدیدی را برای پخش برنامه هایش در نظر گرفته که امکان پارازیت افکنی جمهوری اسلامی را به حداقل می رساند.

هاتبرد ۸ یوتل ست (۱۳ درجه شرقی)
فرکانس ۱۲/۲۴۱۵ مگاهرتز
سیمبل ریت ۳/۷
اف ای سی ۳/۴
پولاریزاسیون افقی
وی سی مشخصات سرویس ۲۹۵

هاتبرد ۸ یوتل ست (۱۳ درجه شرقی)
فرکانس ۱۱/۵۶۶ مگاهرتز
سیمبل ریت ۲۷/۵
اف ای سی ۳/۴
پولاریزاسیون افقی
وی سی مشخصات سرویس ۸۱۸

عرب ست (۲۶ درجه شرقی)
فرکانس ۱۱/۹۹۶ مگاهرتز
سیمبل ریت ۲۷/۵
اف ای سی ۳/۴
پولاریزاسیون افقی
وی سی مشخصات سرویس ۲۹

تل استار ۱۲ (۱۵ درجه غربی)
فرکانس ۱۲/۶۰۸ مگاهرتز
سیمبل ریت ۱۹/۲۷۹
اف ای سی ۲/۳
پولاریزاسیون افقی
وی سی مشخصات سرویس ۶

یوتل ست دبلیو دو (۳/۱ درجه شرقی)
فرکانس ۱۱/۴۷۲۶۷ مگاهرتز
سیمبل ریت ۲۷/۵
اف ای سی ۲/۳
وی سی مشخصات سرویس ۱

آسیاست ۳ (۱۰۵/۵ درجه شرقی)
فرکانس ۴۰۴۰ مگاهرتز
سیمبل ریت ۲۰/۴
اف ای سی ۱/۲
پولاریزاسیون افقی
مشخصات شبکه ۱

۷ نظر:

هاله نور گفت...

آقای اوباما اگردر گفتار خود در محکومیت کشتار ایرانیان بیگناه صادق هستید حداقل کاری که الان میتوانید بکنید پس گرفتن دعوت خود از دیپلماتهای ایرانی برای شرکت در جشن استقلال آمریکاست .
نمایندگان یک دولتی که ملتش را به خاک و خون میکشد را به جشن و پایکوبی مشترک دعوت نکنید وگرنه دهن کجی به خون ملت بیدفاع ایران
خواهد بود و ملت ما اینرا فراموش نخواهد کرد .
To President Obama:
if you are true about condemning peacful iranian demonstrators suppressing ,the minimum thing you can do is canceling your invitation from Iranian government diplomats,otherwise this would be mocking and laughing to iranian bloods and the way to the democracy they have choosen.

Stoning to deat IRAN گفت...

به روزنامه معلوم الحال کیهان میگویم وقتی مجروحان تظاهرات مسالمت آمیز را ازروی تخت بیمارستان پایین میکشید و زندانی میکنید انتظار دارید زخمیها از ترس جان به سفارتخانه ها پناه نبرند .?در ضمن آبروی ایران را احمدی نژاد با تقلبش برد نه موسوی که پیگیر آرا برحق مردم است

ناشناس گفت...

آقای خامنه ای اگر مخالف بدعت هستی بخاطر داشته باش
تحمیل این تقلب بزرگ به ملت بدعت است نه باطل کردن انتخابات تقلبی

ملت گفت...

حالا با این همه خون و شهید
سید علی پینوشه داره به ریش همه ملت میخنده
و این احمدی نژاد زشت و بدترکیب متقلب دروغگو رو چهار سال دیگه بست به ریش ملت ایران !!

alaf گفت...

گفت میشود مبارزه با تروریسم در سیاست خارجی‌ آمریکا از الویت بالایی‌ برخوردار است، این روزها تروریسم جمهوری ارتجایی اسلامی در رابطه با مردم خود بر هیچ کسی‌ پوشیده نیست، از آقای اوباما میپرسم اقدام عملی‌ که دولت آمریکا در این زمینه میتواند انجام دهد، به جز دعوت از نمایندههای جمهوری اسلامی جهت شرکت در جشنهای روز استقلال آمریکا، چیست؟

ناشناس گفت...

از اشخاص معلوم الهویه که موذیانه مهندس موسوی را به قدرت طلبی متهم میکنم میخواهیم رای ملت را به صاحب اصلی آن یعنی موسوی برگردانند .

ناشناس گفت...

جمهوري اسلامي از صداقت و عدم تجربه اوباما در مورد سياست تغيير مطرح شده در زمان انتخابات سوء استفاده ميكند و بايد رسما اعلام كند كه منظور از سياست تغيير اين نيست كه امريكا در بست در اخيتار سياستهاي توسعه طلبانه و هسته اي و ضد حقوق بشري ايران قرار گيرد . دولتي كه با مردمش اينكار ميكند پس از دست يابي به سلاح هسته اي چكار خواهد كرد تا كنون سياستهاي امريكا در قبا ايران از جمله در زمان بوش غلط بوده است بايد از سياست چماق قوي استفاده شود تا تهديدي جدي عليه ايران نباشد اين ملاها دست از سياست هاي خود بر نمي دارند . نمونه ان همين قطع ارتباطات در جريان انتخابات و بعد ازآن بود و حتي از پارازيت انداختن بر روي ماهواره ها هم صرفنظر نكرد .ضمنا سعي كنيد طرز تهيه و نوشتن برنامه هاي ضد فيلتر به مردم آموزش دهيد تا دولت توان مقابله را نداشته باشد.