۱۳۸۸ خرداد ۱۳, چهارشنبه

چهارمین جمهوریخواه در راه پیوستن به دولت اوباما

معرفی جان مک هیو، عضو ارشد جمهوریخواه کمیته ی نیروهای مسلح مجلس نمایندگان، به عنوان وزیر پیشنهادی نیروی زمینی دولت پرزیدنت اوباما با واکنش مثبت هم حزبی های رئیس جمهور روبرو شده است.
آیک اسکلتن، رئیس دموکرات کمیته ی نیروهای مسلح، که با جان مک هیو با وجود اختلافاتی در کمیته همکاری نزدیکی داشت به او تبریک گفته و از اینکه کنگره را ترک می کند ابراز تاسف کرده است.
پرزیدنت اوباما دیروز ضمن معرفی مک هیو و اشاره به سی سال خدمت اش در سطح ایالتی و ملی؛ تلاش بی وقفه ی او برای پیگیری مسائل مردان و زنان در لباس نظامی را طی شانزده سال گذشته در کنگره یکی از دلایل یکه ی قابلیت او در اداره ی نیروی زمینی عنوان کرد.
جان مک هیو با اشاره به جایگاه ویژه ای که برای نیروی زمینی قائل است از پرزیدنت اوباما برای این انتخاب تشکر کرد.
ننسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان، گفت رئیس جمهور به انتخابی عالی دست زده است و تاکید کرد مک هیو در هر دو حزب از احترام بالایی برخوردار است و تعهدی جدی نسبت به حفاظت از مردم آمریکا دارد که نخستین مسولیت ما است.
مک هیو پس از رابرت گیتس، وزیر دفاع، ری لحود، وزیر راه و ترابری، و جان هانتسمن، فرماندار یوتا که به عنوان سفیر آمریکا در چین معرفی شده است، چهارمین جمهوریخواه دولت پرزیدنت اوباما خواهد بود.

۳ نظر:

چراغی گفت...

بدرقه ملوانان متجاوز انگلیسی از طرف ریئس جمهور یعنی احمدی نژاد نشانه ترس از اولتیماتوم انگلیس و ننگ و آبروریزی برای ایران بود ملوانان را باید با اردنگی بیرون مینداختند نه با هدیه و بدرقه رئیس جمهور !!!
احمدی نژاد خجالت بکش

احمدی گفت...

ها ها باز هم احمدی نژاد دروغ گفت
سخنگوی وزارت خارجه بریتانیا گفت که در جریان بازداشت ملوانان بریتانیایی و سپس آزاد کردن آنها توسط ایران که در سال 2007 رخ داد، هیچ عذرخواهی از سوی دولت بریتانیا صورت نگرفت.

roya گفت...

برای همکاری و جلوگیری از دستیابی

رژیم فاشیستی ولایت فقیه به بمب اتمی به

سایت اتحاد علیه بمب اتمی ایران ملحق شوید :

www.unitedagainstnucleariran.com