۱۳۸۸ دی ۶, یکشنبه

کاخ سفید رفتار خشونت بار رژیم با مردم را در روز عاشورا قویا محکوم کرد

ساعتی پیش و در واکنش به تظاهرات خونین روز عاشورا و گزارش های حاکی از کشته شدن پنج تن از مردم در ناآرامی ها؛ مایک همر، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید، در بیانیه ای کم سابقه برخورد رژیم با تظاهرات مسالمت آمیز مردم را قویا محکوم کرد و گفت آمریکا در کنار مردم ایستاده است.

«ما خشونت و سرکوب غیرقابل توجیه مردم در ایران را که در پی حقوق جهانی شان هستند قویا محکوم می کنیم. امید و تاریخ در سوی آنهایی است که بطور صلح آمیز در پی حقوق جهانی شان هستند و آمریکا نیز در کنار آنهاست. حکومت با توسل به ترس و خشونت به هیچ وجه قابل توجیه نیست و همانطور که پرزیدنت اوباما در اسلو گفت اینکه حکومت هایی از آمال مردم خود بیش از قدرت هر کشور دیگری وحشت دارند خود گویایی نکات بسیاری است.»

ساعاتی پس از آنکه نیروی انتظامی ادعا کرد در درگیری ها تیراندازی صورت نگرفته است رژیم کشته شدن ۵ تن را طی روز عاشورا تائید کرد. علی حبیبی موسوی خامنه، خواهرزاده میرحسین موسوی، یکی از کشته شدگان است. بنا به گزارش ها چند صد تن از تظاهرکنندگان روز عاشورا دستگیر و بازداشت شده اند.
بعضی رسانه ها نوشتند آیا پایان حکومت دینی سران جمهوری اسلامی در روز عاشورا رقم خورد؟

تصاویر رسیده از کشته شدگان تظاهرات روز عاشورا و برخورد مسالمت آمیز مردم با نیروی سرکوب:



۲ نظر:

Mohammad گفت...

با درود بر همه انساندوستان

کاخ سفید رفتار خشونت بار رژیم با مردم را .... محکوم میکند - اما متقابلا میخواهد با « همان رژیم » تا چند ماه تعامل کند - « تا ملاها اولین بمبشان را آزمایش کنند» . البته بعد از آن ملاها میدانند چه باید بکنند و نیاز به « تعامل کاخ سفید » نخواهند داشت .
بد نیست کاخ سفید به ماجرای ورود « عبد المطلب نیجریه ای » همراه با وسایل خودش به امریکا - و بردن مواد تا هواپیما هم کمی دقت کند .
اگر آن تروریست میتوانست هواپیما را به یک شهر بکوبد چه فاجعه ای رخ میداد ؟
واقعثت این است که همه سازمان های تروریستی اسلامی امروزه از دو منبع قدرت و سلاح و پول و آموزش میگیرند - ج.ا. و القائده ( که به عمد آن را القاعده مینویسند - تا هدف واقعی پنهان بماند ) - و این دو گروه علیرغم تضاد و مبارزه ظاهری بین خودشان - متحد طبیعی همدیگر هستند و هر جا لازم باشد بر علیه جامعه متمدن عملکرد کمکی دارند - مثلا در افغانستان و یمن و ....

و اگر بتوانند در خاک امریکا - آیا به نمونه های نفوذ دقت نکرده اید ؟

Mohammad گفت...

« با کشورم چه رفته است ...
این جوی های خون ...»

درود بر شما -
قطعه بالا بخش آغازین شعری بود که زنده یاد سعید سلطانپور شاعر انقلابی ایران - در اولین اجتماع آزاد ایرانیان - در پائیز 1356 در باغ سفارت آلمان - در فضای باز و زیر باران شدید برای چند هزار نفر خواند - و همه گریستیم - سعید سلطانپور در پائیز سال 1360 هنگامی که قصد ازدواج داشت - در سر سفره عقد دستگیر - و روز بعد به دستور « آیت اله !! محمدی گیلانی » بدون محاکمه تیرباران شد - و این روزها شعر او تبلور دوباره یافته .
یادش شاد

اما کاخ سفید خوب است که از خود بپرسد « با کشورم چه خواهد رفت - با جوی های خون ... »

ماجرای « عبد المطلب نیجریه ای و مواد منفجره او » نشان داد که سپر های امنیتی هرچه « مفصلتر » باشند « ناکارآمدتر » میشوند . و یک تروریست به راحتی از « لینک های موجود »عبور میکند . و برای سرکوبی « تروریسم ایدئولوژیک » علاوه بر قدرت پیشگیری «مبارزه ایدئولوژیک » هم لازم است

امروز همه شبکه های تلویزیونی ماهواره ای مخالف حکومت ایران با پارازیت بلوکه شده اند - حتی صدای امریکا و بی بی سی که ظاهرا قویترین دستگاه ها را در اختیار دارند - ضمنا همه سایت های اینترنت مخالف طبع حکومت فیلتر شده ( به اذعان حکومت بیش از شش میلیون سایت )- از جمله امریکا و بی بی سی و ... - و ارتباط « مردم ایران » با کمک چند سایت محدود و متغیر فیلتر شکن - ( به شرط استفاده از شبکه های « ا.دی.اس.ال. » ) امکان پذیر است - این شبکه ها هم در ایران شش شرکت وابسته به وزارت اطلاعات هستند که همه مردم را کنترل میکنند - و به زودی همه ما از اوین و گورستان سر در خواهیم آورد .

اما با توجه به قدرت و نفوذ دستگاه های الکترونیک ج.ا. - پرسش اصلی برای کاخ سفید باید این باشد .
«« قدرت نفوذ هکر های ج.ا. در سایت های امریکا و اروپا چقدر است ؟
آیا قدرت نفوذ در سیستم های دولتی و بانکی را دارند ؟
آیا سیستم های امنیتی قابل هک هستند ؟
آیا امکان دارد ج.ا. قدرت خود را پنهان کرده - و روزی با استفاده از آن زندگی اجتماعی اروپا و امریکا را به عصر حجر برگرداند ؟
آیا قدرت خفه کردن صدای امریکا در سرزمین خودتان را دارند ؟ »»

اگر پاسخ یکی از سوال های فوق « احتمالا مثبت » باشد - که هست - در این صورت در روزی نه چندان دور شما هم خواهید خواند
« با کشورم چه رفته است ؟ »
ارادتمند محمد