۱۳۸۷ مرداد ۲۹, سه‌شنبه

برنامه ی ویژه ی انتخابات از موزه ی خبر در واشنگتن

جمعه ۲۲ اوت ساعت ۳:۳۰ دقیقه به وقت واشنگتن برنامه ای ویژه ی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خواهم داشت که از موزه ی خبر پخش خواهد شد. هدف از این برنامه آشنایی بیشتر مردم ایران با ساختار انتخاباتی آمریکاست و آخرین تحولات پیش از برگزاری کنوانسیون حزب دموکرات و جمهوریخواه را با حضور ایرانیان فعال جمهوریخواه و دموکرات مورد ارزیابی قرار می دهیم. نقش معاونان ریاست جمهوری و سیاست کاندیداها در حوزه ی سیاست خارجی از موضوعات برنامه است. همچنین نگاهی به مناظرات تلویزیونی پیش روی کاندیداها در پاییز می اندازیم.
کوروش هنگ آفرین، از اعضای کمیته ی مالی جان مک کین در سن دیه گو؛ هومن فخیمی، از فعالان جمع آوری کمک های مالی برای سناتور اوباما در سنتاآنا؛ بابک یکتافر، سردبیر نشریه ی اینترنتی واشنگتن پریزم؛ مهندس منوچهر عامری، رئیس شورای امور جهانی اورنج کاونتی؛ و احمد تقوایی، از اعضای کمیته ی آمریکاییان ایرانی تبار حامی اوباما در ویرجینیا؛ مواضع دو کاندیدا را تجزیه و تحلیل خواهند کرد.
گزارش های متعددی در طول برنامه پخش خواهد شد که سفر اخیر من با کمپین سناتور مک کین از آن جمله است.
مطئنم از دیدن این برنامه لذت خواهید برد.
پس از اجرای برنامه دو هفته ای را برای پوشش خبری کنوانسیون حزب دموکرات و جمهوریخواه در دنور کلورادو و سپس سنت پال مینه سوتا خواهم بود.
اگر پرسش خاصی دارید یا مساله ای را دوست دارید در برنامه مطرح شود مرا در جریان بگذارید.

هیچ نظری موجود نیست: