۱۳۸۷ بهمن ۱۱, جمعه

جمهوریخواهان یک رهبر سیاهپوست را برگزیدند

مایکل استیل، قائم مقام پیشین فرماندار ایالت مریلند، در ششمین دور از رای گیری امشب در نشست زمستانی حزب جمهوریخواه با کسب اکثریت آرا به ریاست کمیته ی ملی حزب جمهوریخواه انتخاب شد. مایکل استیل، سیاستمدار آمریکایی آفریقایی تبار، در ایالتی بطور سنتی دموکرات، مریلند، رشد کرده است و می داند چطور با مخالفین ارتباط برقرار کند. استیل چهره ای شناخته شده در رسانه ها و از منتقدان پرزیدنت اوباما و سیاست های او است. جمهوریخواهان امیدوارند او بتواند رای دهندگان سیاهپوست و دیگر اقلیت ها را به زیر چتر محافظه کاران جمهوریخواه بیاورد. مایکل استیل که از پنج رقیب دیگرش میانه روتر است پس از پیروزی بر کیتن داوسن، رئیس حزب جمهوریخواه کارولاینای جنوبی، با ۹۱ رای در برابر ۷۷ رای، عهد کرد شکاف میان جمهوریخواهان و دموکرات ها را در استفاده از اینترنت برای جمع آوری کمک های مالی و استخدام نیروی داوطلب جبران کند. او برای کسب پیروزی و بر کناری مایک دانکن، رئیس منصوب شده ی حزب توسط جرج بوش، رئیس جمهوری پیشین، به ۸۵ رای از ۱۶۸ عضو هیات مدیره ی کمیته ی ملی حزب نیاز داشت. مایکل استیل ۵۱ ساله سال ۲۰۰۶ در تلاشی ناموفق در رقابت های انتخابات سنای آمریکا از رقیب دموکراتش شکست خورده بود. بزرگترین آزمون استیل رهبری حزب در انتخابات میاندوره ای سال ۲۰۱۰ کنگره است. باید دید آیا او می تواند جمهوریخواهان را بار دیگر به قدرت برگرداند؟

۷ نظر:

ناشناس گفت...

سلام سيامك جان 1گزارشگر -مجري- گوينده بايد توانايي اجراييش در حدي باشه كه بيننده -شنونده وخواننده رو سر جاش ميخكوب كنه و تا پايان به مطلب گوش بده و... به شما به خاطر اينكه مدتهاس خيليامون و به ميخ ميبندي تبريك ميگم برات آرزوي بزرگي و سلامتي ميكنم. سحر-ايران

ناشناس گفت...

سياك جان من به كار اجرا در تلويز يون بسيار علاقمندم.اميدوارم شرايط ورودم به صدا وسيما فراهم بشه چطوري نميدونم .لطفا در اين زمينه منو راهنمايي كن .و ميشه بگي مدرك تحصيلي شما چيه .
سحر

سيامک دهقانپور گفت...

سحر عزیز،
از لطف و محبت بسیارت ممنونم. متاسفانه با بد کسی مشورت می کنی چون من به معیار خاصی برای موفقیت در این کار جز عشق و علاقه معتقد نیستم. مطمئن هستم اگر واقعا به کار اجرا در تلویزیون علاقه مندی به آن دست می یابی. تنها یادت نرود بسیاری پا به این مسیر می گذارند اما تنها گروه معدودی موفق می شوند که مردم را عاشقانه دوست دارند و از درون لنز دوربین می توانند به درون خانه ی مردم سفر کنند. صدا و بیان خوب، نحوه ی حضور جلوی دوربین و غیره مسائلی است تکنیکی که با تمرین می توان به آن دست یافت ولی شخصیت را نمی توان عوض کرد و بیننده و شنونده بسرعت این را درک می کند که گزارشگر یا مجری از در تماس بودن با مردم و آگاهی رساندن به آنها لذت می برد یا نقش بازی می کند و همه چیز در دنیای او خلاصه می شود.
در ضمن تحصیلات من در حوزه ی سینما، تلویزیون و تئاتر است و روزنامه نگاری حرفه ی موروثی خانوادگی است.
موفق باشی و از اینکه به وبلاگ سر می زنی سپاسگزارم.

ناشناس گفت...

خبر شما در آژانس خبر وبلاگ نویسان منتشر شد

ناشناس گفت...

http://iranelection.blogsky.com

ناشناس گفت...

سيامك جان سلام وسپاس.
شخص آقاي احمدي نزاد بسيار در تب و تاب هستند كه برقراري روابط به نظر گفتاري درهمين زمان رياست جمهوري ايشان اتفاق بيفتد هر چند به ظاهر اين ادعا را پررنگ از جانب دولتمردان ايران مشاهده نمي كنيم.اما برقراري اين ارتباط (آمريكا-ايران)جداي از ساير مسايل اقتصادي -سياسي وفرهنگي ..در اين زمان كه پرزيدنت اوباما براي جهانيان همچو فرشته نجاتي به رنگ سياه ميباشد آقاي احمدي نزاد هم غنيمت ميشمارد فرصت را وسعي به برقراري ارتباط ميكند تا محبوبيت نداشته خود را بدست آورد وشروعي محكم باشد براي كانديدا توري دور بعد رياست جمهوريش.
سحر

fati گفت...

salam siamak jan
mesle inke hoselat ro sar bordam
faghat age mishe ye rahnamayee kocholooye dige
ba tavajoh be sharayete man 3 choice shoma be tartib kodam shahr ha khahad bood
lotfan age momkene email kon
thanks a lot