۱۳۸۷ اردیبهشت ۱۹, پنجشنبه

لایحه ی جدید تحریم ایران در کنگره

طرح جدید تشدید تحریم های ایران بزودی در دستور کار سنای آمریکا قرار می گیرد. طرح تحریم شماره ی ۹۷۰ مدتی است در حال بررسی است و دچار تغییراتی شده است. قصد دارم بزودی با قانونگزاران تنظیم کننده ی طرح تشدید تحریم ایران در کنگره گفتگو کنم. اگر پرسشی در ذهن دارید که دوست دارید با اعضای کنگره ی آمریکا در میان بگذارید برای من بفرستید. سعی می کنم در حد مقدور پاسخ آن را در همین وبلاگ به شما منعکس کنم.

۴ نظر:

ناشناس گفت...

رژيم اسلامي حاكم بر ايران كه روياي نابودي تمدن غرب را در سر ميپروراند نيازهاي تسليحاتي خود از جمله موشك هاي بالستيك را از رژيم مافيايي روسيه خريداري ميكند . روسيه از همكاريهاي نظامي با ” ملايان مرتجع حاكم بر ايران ” دو هدف عمده را دنبال ميكند . نخست اينكه تسليحات بنجل و دست چندم خود را با قيمتي بسيار بالا به فروش ميرساند و از اين راه سود سرشاري عايد خود ميكند . هدف دوم روسيه از معامله با ايران ، مربوط ميشود به وحشت روسيه از كشورهاي اروپاي غربي كه همگي به عضويت ” ناتو ” درآمده اند . روسيه موشك هاي دوربُرد را در اختيار جمهوري اسلامي ايران قرار ميدهد تا به شكلي غير مستقيم ( از طريق ايران ) كشورهاي اروپاي غربي و اعضاي ناتو را مرعوب كند .

در صورت امكان از قانونگذاران كنگره بپرسيد چه برنامه هايي براي جلوگيري از تجهيز رژيم اسلامي ايران به موشك هاي بالستيك روسي دارند

ناشناس گفت...

hie
thanks for your greet blog
as you asked,I have a question:what happen if Iran did not obbey the G5 rules?Do U.s.A army attack to Iran?thanks

ناشناس گفت...

باسپاس بسياربه آقاي دهقانپورگرامي
باتوجه به عملكرد سران جمهوري اسلامي درتمامي زمينه هاي منفي وايجادناامني وآشوب دردنيابويژه درمنطقه چراجامعه جهاني اينقدرمماشات ميكند.وقادربه يك تصميم گيري قاطع واساسي نمي باشد.

ناشناس گفت...

با سلام . من می خواستم از نمایندگان کنگره آمریک سوال کنم که آیا با این تحریم ها حکومت ایران تسلیم خواهد شد ؟! من که با توجه به شناختی که از این حکومت پیدا کردم می دانم که چنین نخواهد شد . پس آیا بهتر نیست به جای این تحریم هایی که روز به روز رژیم ایران را قوی تر و مردم را ضعیف تر خواهد کرد ، برخورد قاطع تری را انجام دهید مثلا چرا نفت ایران را مورد تحریم قرار نمی دهید ! که در کمتر از یک ماه تمام ارگان های دولتی و نظامی ایران را مختل کند . من فکر نمی کنم با این تحریم هایی که شما انجام می دهید کوچکترین دودی به چشم سران حکومت ایران خواهد رفت ! و فقط مردم روز به روز بیچاره تر و اسیر تر هستند ! . واقعا چرا اقدام شدید تری انجام نمی دهید ؟ آیا این برای شما آنچنان هزینه ای دارد که شما حاظر نیستید آن را بپردازید !! و آیا رهایی ملت ایران واقعا ارزش این هزینه کردن را برای شما ندارد ! ( پس در این صورت وای بر حال مردم بدبخت و تنهای ایران ).
متشکرم که نظر من را هم شنیدید . امیدوارم پاسخ قانع کننده ای از طرف نمایندگان کنگره آمریکا را در آینده بشنویم . متشکرم