۱۳۸۷ مرداد ۸, سه‌شنبه

پلوسی در واکنش به پوزخندهای احمدی نژاد: غنی سازی اورانیوم که موضوع خنده داری نیست

ننسی پلوسی، رئیس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا، در گفتگویی با ان بی سی گفت تاکید احمدی نژاد بر یافتن زمینه ی مشترک با کشورهای طرف مذاکره نشانه ای از یک گشایش در مذاکرات است. پلوسی با اشاره به انتخاب پیش روی ایران برای پذیرش مشوق ها یا مجازات ها گفت حال که احمدی نژاد صحبت از این می کند که هنوز دوستانی در دنیا دارد و منزوی نشده است باید تمام کشورهای جهان به این حرکت بین المللی در برابر ایران بپیوندند. پلوسی گفت اگر احمدی نژاد می گوید بمب اتم نمی خواهد راهی برای اثبات این ادعا پیش پایش گذاشته شده است. پلوسی تاکید کرد حضور ویلیام برنز، معاون امور سیاسی وزارت خارجه ی آمریکا، در مذاکرات ژنو جایی برای عذر و بهانه های احمدی نژاد باقی نگذاشته است.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در واکنشی توام با طنز به رفتار احمدی نژاد در مصاحبه با برایان ویلیامز، خبرنگار شبکه ی خبری ان بی سی، گفت نمی داند احمدی نژاد چرا طی مصاحبه اینقدر پوزخند می زد و خنده های بی معنی می کرد غنی سازی اورانیوم که موضوع خنده داری نیست.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام به همه
بله ریئس جمهور بسیار بسیار محبوب ما درست می گوید. ما دوستان مهمی داریم که نظرات آنها از نفوذ زیادی در دنیا برخوردار است. کشورهایی مثل ونزوئلا، سری لانکا، لیبی و ... کشورهای مهمی هستند که در دنیا نفوذ زیادی دارند. تازه همه آنها در مشکلات به ما کمک می کنند.
در ضمن خانوم پلوسی، احمدی نژاد یه بچه کوچولوی سرکش بی فکر است که است که معمولا حرف ها و رفتارهای عجیب زیادی از خود بروز می دهد. شاید جمهوری اسلامی می خواهد با دنیا شوخی کند که ایشان را ول کرده تا هر کاری دوست دارد انجام دهد و هر حرفی را که دوست دارد بزند.
این موضوع اصلا تعجب ندارد. باید منتظر بود و دید چه زمانی یک حرف معقول یا رفتار درست که در شان ریئس جمهور یک کشور باشد از ایشان می بینیم. اگر دیدیم، جای تعجب دارد.