۱۳۸۷ تیر ۲۹, شنبه

در گفتگو با قانونگذار آمریکایی شرکت کنید

یکی از قانونگذاران جمهوریخواه بسیار فعال در امور ایران بزودی از شبکه ی خبری فارسی صدای آمریکا بازدید خواهد کرد. پس از این بازدید مصاحبه ای با او خواهم داشت درباره ی چشم انداز روابط ایران و آمریکا بدنبال نشست ژنو و ادامه ی تاکید ایران بر برخورداری از حق غنی سازی اورانیوم، اهمیت بازگشایی یک دفتر حفاظت از منافع آمریکا در تهران و گسترش روابط میان مردم آمریکا و ایرانیان، و نقش رسانه ها و صدای آمریکا در این بین.
پرسش های خود را می توانید به شکل فایل های تصویری، صوتی، و یا طبق معمول کتبی ارسال کنید. ارسال فایل تصویری در صورت امکان بسیار جذاب خواهد بود. سوالات خود را کوتاه و مختصر و خطاب به والتر جونز، عضو ارشد کمیته ی نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا، بیان کنید.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

من به عنوان یک جوان ایرانی که در داخل ایران زندگی می کنم و در داخل آتشی که جمهوری اسلامی ایران با جوانان این سرزمین شعله ور نگه داشته و من هم در این آتش بعنوان هیزم در حال سوختن هستم می پرسم:
آیا این روابط بین ایران و آمریکا بهبود بخشیده شود و روابط دو کشور ایران و آمریکا مانند رابطه ایران و کشورهای اروپایی شود. شما فکر نمی کنید جاییگاه و پاییه های تخت حکومت ایران را محکم کرده و در این جا فشاری دو چندان به مردم و گروهای آزادی خواه وارد خواهد شد.

سئوالی دیگر :
به نظر شما کمک دولت آمریکا به مردم و گروهای آزادی خواه چگونه است و اگر حکومت دیکتاروی کنونی عوض شود و حکومتی مردمی سرکار بیاید و اولین خواسته آن حکومت برطرف کردن نیازهای مردم تا سر حد ثروت کشور خواهد بود یعنی، دیگر منافع کشورهای اروپایی و مخصوصا آمریکا همانند حالا و به این سادگی تامین نخواهد شد.
و آمریکا هم برای بهتر شدن و تامین بهتر منافع خودش در ایران دست دوستی به ایران خواهد داد.

سوال:

آیا زمانی که مانفع حکومت آمریکا با حکومت دیکتاتوری ایران تامین شود دولت آمریکا کاری دور از عقل را انجام خواهد داد و مشکلی برای حکومت ایران بوجود خواهد آورد تا مردم به آزادی برسند و آمریکا منافع خود را در ایران از دست بدهد.

سئوال :

آیا همین منافع دولت های اروپایی و آمریکا نیست که حکومت ایران 30 سال عمر کرده و اکنون هم سر میز اتمی به ایران زمان بازی می دهند تا بیشتر بازی کنند.

ساتیار از تهران

ناشناس گفت...

"پرسش های خود را می توانید به شکل فایل های تصویری، صوتی، و یا طبق معمول کتبی ارسال کنید. ارسال فایل تصویری در صورت امکان بسیار جذاب خواهد بود."

صفار هرندی وزیر ارشاد و فرهنگ اسلامی(به نقل از خبرگزاری ایسنا) گفته است: "در حال حاضر استراتژی ‌ای را قرار داده و مقداری اقدامات سلبی را انجام داده‌ایم. اگر با ایده‌آل مطلق عمل کنیم، باید دست آخر در سینماها را ببندیم؛ البته ما اجازه‌ بستن در سینماها را نداریم و اجازه نداریم برخورد با سینما، برخورد حذفی باشد، چرا که {آیت الله خمینی، بنیانگذار انقلاب اسلامی} نیز در اوایل انقلاب با هدایت و ارشاد به خط‌ دهی و حمایت از سینما پرداخت."