۱۳۸۸ تیر ۱۰, چهارشنبه

در برنامه ی تفسیر خبر جمعه شب حضور داشته باشید

در برنامه ی جمعه شب تفسیر خبر مهمان ویژه ای داریم؛ پروفسور والتر میبین، استاد علوم سیاسی و آمار دانشگاه میشیگن، متخصص تقلب در انتخابات، که گزارش اخیرش درباره ی انتخابات ایران بسیار خبرساز شده است. پرسش های خود را هر چه سریعتر بفرستید.

۹ نظر:

شهرام بیطار گفت...

سلام آقای دهقان پور عزیز
با توجه به عدم حضور بازرس های بین المللی در هنگام رای گیری و شمارش و اعلام نتایج به صورت عجیب و غریبی که دیدیم ، آیا میشه ثابت کرد که تقلبی صورت گرفته؟ تازه توی این 2 هفته وزارت کشور انقدر وقت داشته که بتونه همه چیز رو عوض کنه . با شرایط کنونی نظر مهمان برنامه رو بپرسین و ببینین آیا الان راهی برای اثبات تقلب هست؟






با درود و سپاس فراوان : شهرام

nedayehozour گفت...

سیامک عزیراین انتخابات احتیاج به اثبات تقلب نداره اگر توجه کنید در واقع همه چیز روشن است نه به این دلیل که فقط متقلبین ناشی و نادان هستند بلکه در واقع دلیلی برای پنهانکاری نمیبینند.
و این روش دیگری بود برای تصفیه نیروها برای حرکات بعدی.
این واقعه فقط مربوط به ایران نمیشود و در آینده نزدیک اثار تولد این اسلام انحرافی تندرو همه جهان را تحت تاثبرات مخرب قرار خواهد داد.
کمی از بالاتر به این انتخابات نگاه کنید.

سايه گفت...

سلام بر سيامك عزيز
فكر مي كنم ادله بسياري براي اثبات تقلب در اين انتخابات وجود دارد و امثال من كه در ايران هستيم موارد آشكاري را در پاي صندوق هاي راي ديده ايم كه البته با ادله از طرف كانديداها بيان شده است. حركت دستپاچه نظام در سركوب راهپيمايي و تجمعات آرام مردم و حركت نابخردانه رهبري در حمايت از يك كانديداي خاص و جناحي خاص كه به عقيده من ريشه هاي امام زماني با مشخصات خاص طيف حجتيه دارند كاملا يك كودتا را اثبات مي كند و سخن از تقلب گذشته است.
اگر امكان دارد از ميهمان برنامه بپرسيد روشنفكران اروپا و امريكا چه كار هايي كرده اند و يا در نظر دارند انجام دهند تادموكراسي به كشور باز گردد.

ناشناس گفت...

سلام بر شما
آقای دهقانپور

چنین سطحی از انکار آنچه رخ داده در تاریخ دنیا بینظیر است، ولی ناظر خارجی حتی با پیگیری تاریچه خبررسانی رسانه های رسمی حکومت جمهوری اسلامی در فاصله زمانی 22 تا 24 خرداد 1388 می تواند دهها مورد اعم از سرعت غیر ممکن رای شماری ، عدم وجود آمار آرا باطله تا 18 ساعت، یکی نبودن مجموع آرا اعلام شده با جمع تفکیکی آرای اعلام شده و مشارکت بالای 100 درصد در شهرهای بد آب و هوایی چون تفت ومیبد( که دلیل آنها مسافرت آخر هفته به آنها اعلام شد.)و بسیاری دیگر که در بیانیه های خود نامزدهای معترض منعکس شده است. می تواند تقلب را ممکن بداند ولی چگونه می شود از اینها مهمل قابل قبول حقوقی و قابل پیگیری ایجاد کرد.

با تشکر علیرضا

م گفت...

با تشکر از شما.
تقلب در انتخابات این دوره بسیار واضح و مشخص بود.
دو سوال از میهمان گرامی شما دارم.
1-راههای اثبات این تقلب به طوری که سندیت داشته باشد چیست ؟ و آیا اگر از طریق کشور های دیگر این تقلب اثبات شود می شود حکومت ایران را محکوم کرد یا نه؟
2-با توجه به اینکه در این دوره از انتخابات چنین تقلب وسیعی صورت گرفت چند درصد از انتخابتهای گذشته ایران را می توان سالم دانست.

هر چند شبکه VOAPNN چند روزی است حداقل در منطقه ماقطع کامل است و متاسفانه نمی توانم جواب سوالهای خود را در TV ببینم.
از مناطق دیگر تهران خبری ندارم.

ناشناس گفت...

سلام خدمت شما کارکنان عزیز صدای امریکا یک پیشنهادی داشتم اگر می شه برنامه های تلویزیون صدای امریکا که از ساعت 6 بعدظهر به وقت ایران اغاز می شود وتا ساعت 1نیمه شب به پایان می رسد لطفا تمام برنامه هاتونو روی موج متوسط ردیف 1593 کیلوهرتز پخش کنید متاسفانه فقط شما 3 ساعت از برنامه هاتونو رو از این فرکانس پخش می کنید لطفا تمام برنامه هاتو نو از ساعت 6 بعدظهر به وقت ایران اغاز می شود وتا ساعت 1نیمه شب به جز امواج کوتاه از این فرکانس هم پخش کنید مرسی از شما خداحافظ

کودتای مخملی گفت...

دولت اردن شبکه های تلویزیونی وابسته به دولت ایران را بست .
دولت ایران هم مانع از فعالیت شماری از رسانه های خبری در ایران شده بود.
اردن متشکریم.
از همه دنیا میخوایم جمهوری اسلامی و عواملش را در انزوا قرار دهند .
اوباما تو هم کمک کن جمهوری اسلامی و عواملش را در انزوا قرار دهیم.

ناشناس گفت...

dar soorate esbate taghallob, jame eye beynol melali che mitavanad bekonad

ناشناس گفت...

به اباماونمایندگان کنگره بگوییدمذاکره بادولت ایران به معنی شرکت در کشتار ایرانیان است.ما منتظر حمله به مراکزسباه هستیم بقیه اش با ملت ایران