۱۳۸۸ تیر ۲۶, جمعه

در گفتگو با سناتور گراهم شرکت کنید

در برنامه ی این هفته ی تفسیر خبر جمعه شب مصاحبه ای اختصاصی با سناتور جمهوریخواه لیندسی گراهم، یکی از تنظیم کنندگان لایحه مجازات شرکت های فروشنده ی تجهیزات کنترل مکالمات و مکاتبات اینترنتی به ایران، خواهم داشت. هدف اصلی لایحه تحریم تمامی شرکت های مخابراتی بین المللی است که فناوری شنود تلفن های دستی، کنترل ایمیل، تویتر و فیس بوک، و بلوکه کردن امواج ماهواره در اختیار ایران قرار دهند.
سناتور گراهم، سناتور جان مک کین و سناتور جوزف لیبرمن همچنین در حال تهیه و تنظیم لایحه ی دیگری هستند که قصد دارد موانع سانسور اینترنتی را از پیش پای جوانان ایرانی بردارد.
برای شرکت در این گفتگو پرسش های خود را هر چه سریعتر بفرستید.

۱۳ نظر:

ناشناس گفت...

Dear Sirs,
It would be highly appreciated and extended support for those young people whose blodes dropped in Tehran streets.
Please do not hesitate to expedit.
Thanking you in advance,
Afsaneh

Unknown گفت...

درود
لطفا دوستاني كه دم از حمايت ايران مي زنند سري هم به اين سايت بزنند تا ببينند چطور با خرافات مي خواهند ريشه ها را بسوزانند. فكر مي كنم يك جواب دندان شكن لازم باشد.
آدرس وبلاگ
http://www.mehre8000.com/

م گفت...

با سلام خدمت شما ومیهمان محترمتان
با توجه به این وضعیت که اکنون در ایران تقریبا" تمام راههای اینترنتی و مخابراتی یا فیلتر هستند و یا تحت کنترل شدید می باشند.
در این مورد این پرسش را داشتم که از زمان تهیه و تنظیم این دو لایحه تا تصویب و اجرائی شدن آن چقدر زمان لازم است؟
آیا نیاز به زمان طولانی دارد و یا می تواند سریعتر اجرائی شود؟
زیرا با شرایط کنونی جو حاکم بر ایران سرعت اجرائی شدن چنین طرح بزرگی می تواند کمک بزرگی به جنبش مدنی مردم ایران داشته باشد.
با تشکر فراوان از تمام کسانی که دست مردم ایران را با دوستی می فشارند و به آنها کمک می کنند که به اهداف دموکراسی خواهانه خود سریعتر برسند.

ناشناس گفت...

احمدی نژاد به مشهد فرار کرد
( از ترس نمازجمعه رفسنجانی )
ابراهیم نبوی به رفسنجانی:
ده سال قبل برایتان لطیفه ای ساخته بودم که " کسی که مصلحت خودش را تشخیص نمی دهد، چگونه می تواند مصلحت یک نظام را تشخیص بدهد؟" به شخصیت خودتان، طرفداران تان، آن ده میلیون نفری که در انتخابات قبل به شما رای دادند، به ما که بارها از شما حمایت کردیم، به فائزه ای که بدترین اهانت ها را شنید فقط بخاطر اینکه از شادابی و حق زنان دفاع کرده بود، به خانواده محترم تان، به همسر شجاع تان که توی دهن احمدی نژاد زد، احترام بگذارید و خودتان را برای یک مشت زورگوی چماقدار و مخالف ایران و ایرانی خراب نکنید. شما اینقدر وقت ندارید که ده سال یا بیست سال بعد بتوانید اشتباه تان را اصلاح کنید. من به شخصه قول می دهم اگر به نماز جمعه بروید و کوچکترین حرفی علیه جنبش سبز بزنید، یا از آیت الله خامنه ای دفاع کنید، یا از سلامت انتخابات دفاع کنید، تا پایان عمرم علیه تان هجو و هزل و طنز خواهم نوشت و از حق خودم و مردم نخواهم گذشت. ما منتظر هستیم که بیایید و کار درست را بکنید، وگرنه خودتان را عاقبت به شر نکنید. یا به نماز جمعه نیایید، یا اگر می آئید به حقوق ملت تمام و کمال احترام بگذارید.

Unknown گفت...

سلام سیامک جان که البته بابام میگه بنویس اقای دهقانپور.سوال پدرم اینه که این لایحه کی تقدیم به کنگره میشه؟ و ایا از پشتیبانی خوبی در کنگره برخوردار هست؟ و کلا یکمی در مورد جزئیاتش توضیح بدهید لطفا. در ضمن ایتجا همه عاشق سناتور لیبرمن شده اند.چون همان اوایل شروع اعتراضات مردمی بدون هیچ شک و شبه ای از مردم ایران با صدای بلند دفاع کرد.از طرف کل خانواده خودم و همچنین دوستان پدرم از ایشان تشکر خاص بکنید و لطفا بیشتر از چگونگی فعالیتهای ایشان ما را مطلع کنید

ناشناس گفت...

اطلاعیه شماره یک - هشدار به بازجویان وزارت اطلاعات در بند 209 زندان اوینhttp://sarbazesabzevatan.blogfa.com/post-2.aspx

ناشناس گفت...

احمدی نژاد تحفه آرادان
بهتر نیست بجای خرید وسائل شنود و تجسس اینترنتی بفکر تهیه قطعات نو برای هواپیماهای مسافربری این ملت بدبخت فلک زده باشی ?
تو که همه چیزو از بازارسیاه میخری این یکی رو هم میخریدی ..
البته تنها چیزی که برات مهم نیست که جان مردم ایرانه
ولی عربهای فلسطینی از ملت ایران مهمترند آخه خودت هم جاسوس عربا هستی

mohammad گفت...

درود بر سناتور لیندسی گراهام
و همه مردان بزرگی که در تنگنای امروز مردم ایران - به فکر دفاع از حقوق انسانی ما هستند و با رزیم ضد انسانی مماشات نمیکنند.

سناتور گرامی
آیا از نظر حقوق و کنوانسیون های مخابرات و ناظر بر شبکه اینترنت راهی برای همکاری شرکت های سرور به رعایت بیطرفی و جلوگیری از فیلترینگ بین اعضاء وجود ندارد ؟
1 - در صورتی که مجریان اینترنت - که همگی شرکت های امریکائی هستند -سایت های دولتی و وابسته به دولت « جمهوری اسلامی » از قبیل بانک ها و وزارتخانه ها و...... را مسدود و متقابلا فیلتر کنند آنها ناچار خواهند شد فیلترینگ را لغو کنند
2 - اصولا آیا هیچ گروه یا سازمان و هیئت عمومی بین المللی جهت نظارت بر سایت های اینترنت - صرفنظر از دولتی و غیره وجود ندارد ؟ در صورت نبود آیا لازم نیست که سازمانی بر سایت هانظارت کند و مثلا برخی سایت های پورنوگافی را مخصوص اعضا نماید و یا شبکه های تروریستی و دولت های کودتاچی نظیر احمدی نژاد را از داشتن سایت محروم کند و... باسپاس از شما

ناشناس گفت...

آقایان خارج نشین!ظاهرا شما هم مثل صداوسیما ی ایران قادر به شنیدن صدای ما نیستید.واقعا نمیتوانید ببینید که مردم از ظهر مشتاقانه منتظر شنیدن نظرات دکتر سازگارا هستند تا مهمانهای از همه جا بیخبر شما؟
کاش میشنیدید که اینروزا همه حتی در نماز جمعه امروز آرزو میکردنن که سازگارا به بی بی سی برود.
و اینگونه بی ادبانه کلام ایشان را قطع نمی کردید آقای دهقانپور با کلام خنده آورتان
دانشجوی زخم خورده کارشناسی ارشد دانشگاه تهران

ناشناس گفت...

ظاهرا پیام رسانی تاثیر داشت

همان دانشجو

آرش گفت...

از سخنان بسیار هوشمندانه سناتور گراهم بسیار خوشحالم
ومیخوام به سناتور بگم از کارولینای جنوبی همه چیز رو درست میبینند.
--------------------------------
و با سوال شما در نظر خواهی مشکل دارم .
بهتر از کمه مردم یا آزادی خواهان یا اصلاح طلبان یا معترضین به انتخابات نام ببرید نه موسوی چون من به دیگر گرینه ی اصلی اصلاح طلبان رای دادم؟

ناشناس گفت...

سلام دو شب است که تا ساعت دو نیمه شب بیدار ماندم تا فارغ از نویزها خبرهایی بدون سانسور را بشنوم.ما مردم داخل کشور لیاقت اخباری فارغ از سانسور را داریم.

ناشناس گفت...

نماز جمعه ضد کودتا و ضایع شدن خامنه ای و روسیه عامل کودتا !!
http://www.youtube.com/watch?v=kvYx7fu49CQ&feature=channel