۱۳۸۷ تیر ۷, جمعه

«کفش مرا به پا کن»

همانطور که وعده دادم ویژه برنامه ی شباهنگ برگزار شد و فرصتی بود تا کنگره و سینما، دغدغه ی زندگی ام، را به هم پیوند بزنم. حضور رابین سمیت، نویسنده و کارگردان فیلم «کفش مرا به پا کن»، و استقبال بییندگان و شنوندگان صدای آمریکا و ای میل ها و پیام های دلگرم کننده شما به برنامه حال و هوای خاصی داد. برای دیدن برنامه به لینک زیر مراجعه کنید. دوست دارم بیشتر در این باره حرف بزنیم و اگر پرسشی دارید مطرح کنید.
http://www.voanews.com/wm/voa/nenaf/pers/pers1830vbTHU.asx

۴ نظر:

paparazzi گفت...

salam aghaye dehghanpour
man barnameye shoma ro hamishe mibinam va az barnamehaye khobetoon mamnoonam. mikhastam bedoonam chetor mitoonam file COM WALK ON MY SHOES ro tahie konam?mer30

سيامک دهقانپور گفت...

باید به وبسایت www.videoaction.com مراجعه کنی. از محبتت ممنونم.

ناشناس گفت...

سلام سیامک جان برنامت فوق العاده بود. موضوع بسیار جالبی بود. من که خیلی استفاده کردم و برنامت رو ضبط کردم که از اون استفاده کنم. لطف کن در مورد ارتباط هنر و حقوق بشر برنامه ای تهیه کن. من و دوستانم داریم روی ادبیات صلح کار می کنیم و به این موضوعات علاقه زیادی داریم.
پیروز باشی

ناشناس گفت...

Salam Aghaye Dehghan Pour,
Zemn e tabrik be shoma va khanoom e Aramideh beh onvan e yek zoj e mesal zadani , Khastam az barnamehhaye shoma va gozareshatetoon ghadr dani konam