۱۳۸۷ تیر ۵, چهارشنبه

روی دیگر کنگره

فردا ویژه برنامه ی یک ساعته ای به جای برنامه ی شباهنگ پخش خواهد شد که تهیه و اجرای آن را من برعهده دارم. در این برنامه ضمن نقد و بررسی فیلم "Come Walk in My Shoes" که داستان زندگی جان لوئیس، عضو کنگره ی آمریکا از ایالت جورجیا و از رهبران جنبش مدنی آمریکا، است نگاهی به جنبش غیرخشونت آمیز سیاهان در آمریکا خواهیم کرد. میهمان این برنامه خانم رابین سمیت، نویسنده و کارگردان فیلم، خواهد بود. در طول برنامه گفتگوهای متعددی را که با رهبران کنگره در این باره انجام داده ام به نمایش خواهیم گذاشت. تلاش خواهم کرد روی دیگری از کنگره را به شما نشان دهم و ببینیم چه درس هایی از این جنبش می توان آموخت؟
محبت کنید اگر پرسشی دارید پیش از برنامه یا در طول برنامه با من در میان بگذارید.

۲ نظر:

Unknown گفت...

آقا سیامک واقعا سورپریزی بود برنامه . از شما و زحمات شما و حضور مهمان محترم و خوش تیپ شما متشکریم.
برنامه بسیار آموزنده و جالب توجهی بود .
من که به شما ایمیل زدم به انگلیسی بود ... که حتما رسیده .
باز میگم که اگر امروز آقای اوباما چنین شانسی دارند که رئیس جمهور شوند بدون کار بزرگ دکتر کینگ و جان لوئیس و تلاش سیاهپوستان در طول این زمانها امکان پذیر نبود و امریکا کشور بسیار شگفت انگیز و بزرگی است زیرا انسانهای بزرگی را به خود دیده .
مارتین لوترکینگ نمیدونم میبینه این روزها رو یا صداها رو میشنوه ولی حتما اثر گذاشته و اثر دارد و اثر خواهد داشت و جان لوئیس و جان لوئیس ها همچنین ...
البته نتونستم زود ایمیل بدم .
به ههر حال با بهترین آرزوها...

ناشناس گفت...

درود

برنامه ديشب شما را ديدم و برايم جالب بود . از انقلاب مخملي صحبت كرده بوديد. انقلابي كه بدون خونريزي باشد انقلابي آرام من هم ان را قبول دارم اما يك چيز را فراموش نكنيم(نمي خواهم نااميدانه به اين موضوع نگاه كنم) وقتي با يك ديكتاتور روبروييم انها حتي يك جمله اعتراض آميز را هم بر نمي تابند و بسيار از مردم ايران (مردم عادي) با آنها هستند -حداقل براي منافع خودشان- و دوم انكه دوست عزيز انقلاب مخملي هم نياز به پيشرو دارد كسي كه همه حركت ها را هدايت كند.
اين را هم اضافه كنم ملت ايران بسيار بسيار بسيار خسته هستند و خيلي طول مي كشد كه به حركتي اعتماد كنند.