۱۳۸۷ اسفند ۸, پنجشنبه

برنامه ی تلویزیونی پخش مستقیم سخنرانی پرزیدنت اوباما در کنگره

برای مشاهده ی برنامه ی ویژه ی صدای آمریکا از نخستین سخنرانی پرزیدنت اوباما در برابر نشست مشترک دو مجلس کنگره می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.voanews.com/wm/live/special-events/obama-joint-adrs-02-24-09---p-vb.asx
http://www.voanews.com/persian/obama_address09.cfm

۳ نظر:

ناشناس گفت...

با سلامی دگربار بر سیامک خان عزیز!

ما ز یاران چشم یاری داشتیم !

سيامک دهقانپور گفت...

تا درخت دوستی کی بر دهد!

ناشناس گفت...

بخدا شهدا از آنها راضی نیستند
نویسنده:س.الف.احمدپور
سایت: http://pejvak-kh.com/
ایمیل:ahmadpour.as@gmail.com
اخيرا در پی اقدام نسنجیده مسئولان مربوطه که به دفن اجساد خاکستر شده تعدادی شهید در یکی از دانشگاههای تهران همت گماشتند، واکنشی اعتراضی از سوی دانشجویان دانشگاه صورت پذیرفت که منجر به درگیری با این عزیزان و مجروح و بازداشت عده ای از آنان شد.
برخی، این اعتراض دانشجویی را به گونه ای به تصویر کشیده اند که گویا دانشجویان و همه اصلاح طلبان و یا خاتمی و میر حسین موسوی حرمت شکن جایگاه رفیع شهدا شده اند!؟ در حالیکه اقدام نسنجیده مسئولان مربوط خواسته یا ناخواسته چنین بی حرمتی بوجود آورد.
مخالفت دانشجویان با دفن شهدا مخالفت با راه شهدا و یا اهانت به شهدای راه وطن نیست.بلکه شهدا در جایگاه خاص، مقدس و در قلب مردم جای دارند مخالفت دانشجویان با سوء استفاده و استفاده ابزاری از نام و یاد شهیدان است. شهدا باید در مکانی مثل بهشت زهرا باشند که دیدار با قبورشان برای همه فراهم باشد نه در مکان بسته ای چون دانشگاه که باید محلی با نشاط برای درس و بحث باشد. در هر صورت شهدا که خود برای مبارزه با غصب خاک میهنشان توسط بیگانه جان خویش را بر کف گذاشتند هرگز راضی نخواهند بود جسد مبارکشان را در جایی دفن کنند که شبهه غصب بودن مکان را به اذهان تداعی میکند.نویسنده افتخار داشت سالهایی از عمرش را در کنار کسانی سر کند که امروزه شهیدند و در بین ما نسیتند(هشت سال دفاع از میهن و انقلاب).هیچگاه یاد آنروزهای ایثار و فداکاری را که کرامتهای انسانی را به تصویر کشید فراموش نخواهم کرد.شهدا باید در کنار همسنگران خویش در قطعه شهدا باشند و در دسترس همه کسانی باشند که بخواهند لحظاتی را در کنار قبور پاکشان باشند اما با دفن آنها در مکانی محدود که همگان نتوانند دسترسی داشته باشند نه تنها موجب آزار روح مقدسشان است بلکه موجب محروم کردن مردم عادی و غیر دانشگاهی از بازدید از قبور این عزیزان است.
شهدا که خود برای پاسداشت کرامت انسانی کشته شدند هرگز راضی نیستند که به حریم علمی و ساحت مقدس دانشگاه جسارت شود، دانشجویان را مجروح و یا زندانی نمایند! و کرامت انسانی را با استفاده ابزاری از نام و یاد شهدا زیر پا بگذارند! بخدا روح پاک شهدا مخالف اعمال اینهاست.شهدا راضی نیستند خون دانشجویان هموطنشان ریخته شود و یا آنها را از سر درس و کلاس به گوشه زندان بیافکنند. اعتراض دانشجو حق اوست و اگر شهدا اینک زنده بودند این حق را تحقق می بخشیدند. امان ازشر بی شرمهایی که نه تنها با خون که حتی از خاکستر شهدا هم بهره برداری سیاسی میکنند امان!!!!!؟؟؟