۱۳۸۷ اسفند ۶, سه‌شنبه

نخستین سخنرانی پرزیدنت اوباما در برابر نشست مشترک کنگره

پرزیدنت براک اوباما امشب ساعت نه به وقت واشنگتن برابر با پنج و سی دقیقه ی بامداد به وقت تهران در آغاز دومین ماه دوران ریاست جمهوری اش نخستین سخنرانی خود را در برابر نشست مشترک مجلس نمایندگان و سنا ایراد می کند. شبکه ی تلویزیونی فارسی صدای آمریکا این سخنرانی و واکنش جمهوریخواهان را که توسط بابی جیندال، فرماندار هندی تبار جمهوریخواه لوئیزیانا، ایراد می شود به طور زنده پوشش می دهد. اجرای این برنامه ی ویژه را من برعهده دارم و بابک یکتافر، سردبیر نشریه ی اینترنتی واشنگتن پریزم، میهمان برنامه است.
سپاسگزار می شوم پیش از برنامه و در طول برنامه نظرات خود را از طریق وبلاگ با من در میان بگذارید.
فکر می کنید محور سخنرانی رئیس جمهور چه خواهد بود و انتظار دارید چه بشنوید؟
آیا بحران اقتصادی بر سیاست خارجی آمریکا تاثیر خواهد گذاشت؟
آیا رئیس جمهور آمریکا درباره ایران صحبت خواهد کرد و اگر نکته ای را مطرح کند آن چه خواهد بود؟
واکنش جمهوریخواهان چه خواهد بود؟

۲ نظر:

ناشناس گفت...

سلام بر سیامک عزیزم

ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی شما و آرزوی موفقیت برایتان خوشحال میشوم اگر متن نامه ام را برای آقای اوباما ارسال دارید و نظر خودتان را برایم بنویسید آدرس من :

hmomayezi.persianblog.ir

Unknown گفت...

سلام سیامک عزیز و دوست داشتنی
من فکر میکنم ایشان در ابتدا از همکاری های کنگره و سنا برای تصویب لایحه نجات از بحران مالی تشکر میکنند.