۱۳۸۸ اردیبهشت ۴, جمعه

مروری بر آخرین تحولات سیاست خارجی آمریکا در هفته ی گذشته

در برنامه ی این هفته ی تفسیر خبر مسائلی را درباره ی آخرین تحولات در روابط ایران و آمریکا، پرونده ی هسته ای ایران، وضعیت رکسانا صابری، بحران در صلح خاورمیانه، اوضاع پاکستان، و هولوکاست و تبعیض نژادی مطرح کردم. طبق معمول همکار خوبم وفا مستقیم اجرای برنامه را برعهده داشت و میهمان برنامه دوست عزیزم دکتر آرام حسامی بود.

لینک برای دانلود با سرعت پایین (56K)

ftp://8475.ftp.storage.akadns.net/wm/voa/nenaf/pers/video/pers1930vFRI.wmv

لینک برای دانلود با سرعت بالا (256K)

ftp://8475.ftp.storage.akadns.net/wm/voa/nenaf/pers/video/pers1930vbFRI.wmv

۲ نظر:

roya گفت...

سیامک نزدیک به نیمه برنامه اشاره کوچکی به نظرات ما در وبلاگ کردی و گفتی نمیخوای برای وبلاگ تبلیغ کنی ! میخواستم بگم مگه اشکالی داره ؟ پس چرا وفا مستقیم هر چند دقیقه یکبار میگه وبلاگمو از یاد نبرین و پشت سر هم تبلیغ میکنه ولی برای تو گناه کبیرست؟!!
اتفاقا من مایل بودم نظراتم در وبلاگ تو و توسط خودت مطرح بشه .

کوروش گفت...

حتی اگر جمهوری اسلامی تهدید اتمی نداشت باید دنیا با برخورد نظامی هر چه سریعتر آنرا از میان برمیداشت چرا که این رژیم فرهنگ انسانی جامعه ایران را از بین برده , قوانین وحشیانه شلاق , سنگسار , حجاب اجباری , قطع دست و پا امروز برای مردم ایران عادی شده و حتی خیلیها از آن پشتیبانی میکند و این یعنی نابودی یک تمدن و اندیشه انسانی و اخلاق بشری یک ملت که یک فاجعه است که مثل یک غده سرطانی چرکین مانند نازیسم باید از پیکر بشریت جدا شود والا بشریت را نابود میکند