۱۳۸۷ اسفند ۲۹, پنجشنبه

سال ۱۳۸۸ را با چه امیدی آغاز می کنید؟

 چه تصمیمی برای سال ۱۳۸۸ گرفته اید؟
چه آرزو و امیدی دارید؟

چه برنامه ای را برای بهبود زندگی فردی و جمعی در ایران مد نظر دارید؟

سال ۱۳۸۸ را برای ایران چطور می بینید؟

۱۳ نظر:

roya گفت...

به نظر من سال جدید سال فاجعه هسته ای برای اسراییل است چون اینطور که معلوم است کسی جرات برخورد با افراطیون ایدئو لوژیک ایران را ندارد . این هم وبلاگی در مورد دانشمندان اتمی و فاجعه اتمی !
http://anucleardisaster.blogspot.com/

siavash گفت...

سلام سیامک جان
من فکر می کنم سال جدید برای ایران خیلی سال سختی خواهد بود کاهش بهای نفت به 40 دلار وخشک سالی بی سابقه که از همین الان زمزمه قطع شدن و جیره بندی آب و برق را از زبان دولتمردان خارج میکند وکسری بودجه 44 هزار میلیارد دلاری و تاثیر رکود جهانی بر اقتصاد ایران اوضاع ایران را کاملا مشخص میکنه البته انتخابات ریاست جمهوری جالبی هم باید باشه .اما فکر میکنم ایران عامل سقوط پرزیدنت اوباما خواهد بود همان طور که عاملی برای سقوط پرزیدنت کارتر بود امیدوارم رونالد ریگان نوینی ظهور کند که باعث سقوط امپراطوری های شیطانی شود.
راستی سال نو بر تو مبارک
امیدوارم سال خوبی با گزارشهای بهتر داشته باشی.

roya گفت...

من که آرزو میکنم این بخش فاری بی بی سی از شما یاد بگیره و بیطرف باشه که نیست و خبرهای به ضرر جمهوری اسلامی رو یا پخش نمیکنه یا تغییر شکل میده و یا اگر دیگه خیلی تابلو باشه با تاخیر میگه مثل تظاهرات دانشجوی و خیلی هم سعی میکنه آمریکا رو خراب کنه و همه اینا رو برای ایین میکنه که شاید ولایت فقیه لطف کنه بزارن تو تهران نمایندگی تلویزیون داشته باشن واقعا طرفداران ولایت وقیح و دشمنان آمریکا دارن تو بی بی سی فاتحه میخونن بیخود نیست بقول کاظم انبارلوئی نویسنده ذوب شده در ولایت ! بی بی سی رسانه خوب و بیطر فیه !!!!

سيامک دهقانپور گفت...

خبر سهمیه بندی آب و برق را شنیدم. در طرح بودجه گر چه مجلس طرح هدفمند کردن یارانه های دولت احمدی نژاد را رد کرد اما، ظاهرا قرار است بنزین تولید داخل با همین قیمت لیتری ۱۰۰ تومان عرضه شود و بنزین وارداتی با قیمت آزاد! گازوئیل هم لیتری ۱۶۵ ریال. با کسری بودجه ی حدودا ۴۰ میلیارد دلاری و افزایش واردات بیش از ۶۰ میلیارد دلار معلوم نیست مردم محروم در این سال جدید چه خواهند کشید. احتمال تشدید تحریم ها هم در صورت ادامه ی سیاست های کنونی زیاد است. ولی امید به سالی بهتر را نباید از دست داد. در این مشقات فرصت های بزرگی پدید می آید.

roya گفت...

یک خبر بسیار مهم که سایت رادیو فردا مربوط به آمریکا منشر کرد ولی بی بی سی بعلت نفوذ طرفداران ولایت فقیه کلامی نگفت :حمایت ۱۳۶ فعال مدنى ايران از محاكمه رييس جمهور سودان در تضاد كامل با موضعگيرى رسمى جمهورى اسلامى !
http://www.radiofarda.com/content/f4_Iran_activists_Bashir_Sudan/1511779.html

سيامک دهقانپور گفت...

یک دوستی می گفت سرعت عمل جمهوری اسلامی در برابر محکومیت عمر البشیر و سفر لاریجانی به خارطوم اگر در توجه به خواست های مردم نیز مشاهده می شد چه مملکتی داشتیم.

Farideh Farivar گفت...

وافعا که رادیو بی بی سی از اون موقع که بفکر راه اندازی دفتر در تهران افتاده تبدیل به مدیحه سرا و پوشاننده عیوب ولایت وقیح شده و تتمه آبرویی رو هم که نداشت با نقض کامل بیطرفی برد و امروز رسانه نمونه جمهوری و لایتیست

ناشناس گفت...

در لحظه ی تحویل و دگر گشتن سال
با سبزه و تنگ ماهی و آب زلال
بر بوی گلی که بشکفد از تو مرا
مانند نسیم می پرم ،بی پرو بال

پیشاپیش سال نو و فرارسیدن نوروز باستانی را به همه دوستان دیده و نادیده ام تبریک می گم .
"فرزاد حسنی " از صمیم قلب صحت و تندرستی و موفقیت همه شما عزیزان را در سال جدید آرزو می کند و امیدوار است سال آتی سالی سبز و با شکوه و سرشار از خیر و برکت و به دور از جنگ و خشونت را شاهد باشیم .آنچه در این پست می خوانید آخرین پست من در سال 87 است که یاداشتی است شخصی در احوالات 30 ساله شدن و روز تولدم ...خوشحالم می کنید اگر کامل و تا به آخر بخونید و نظرتون رو بدونم .....لینک وبلاگ :

http://talkhzibast.persianblog.ir/

Unknown گفت...

سلام بر سیامک خان
سال نو بر شما و خانواده گرامی مبارک
بهترین آرزوها را برایتان خواستارم
علی رغم شور و شوق ظاهری در تهران برای پیشواز سال جدید ولی در چشمها میتوان غمی سنگین را دید
امروز که برای خرید به میدان میوه و تره بار رفته بودم دیدم که مردم با صدایی که از دو متری میشد شنید برای خودشون آرزوی مرگ میکردند و آرزو داشتند این آخرین عیدی باشه که میبینند!
خیلی ناراحت شدم وقتی این حرفها را میشنیدم
فردی یک جعبه 5کیلویی پرتقال خریده بود و با نگاهی که به آنها میکرد میشد از ناگفته های درونش باخبر شد
در سرزمین زرخیزی که بدست غارتگران دین و دنیا افتاده، دیدن پیرمردی که با پخش آگهی در جستجوی لقمه نانی است ؛ انسان را در غمی عظیم فرو می برد
از ماست که برماست
توکل به خدا
ارادتمند
پژمان از تهران

ناشناس گفت...

سال نو آمد و خامنه ای هم طبق معمول رفت مشهد میدونین چرا؟ چون همیشه اول و دوم فروردین حرم امام رضا پر از زواریست که از سراسر کشور برای زیارت میان مشهد و خامنه ای این موقع میره حرم سخنرانی تا تجمع مردم رو بحساب خودش وانمود کنه آخه اوقات دیگه که مردم بهش محل نمیدن و باید با مخارج سنگین جمعیت اجاره ای به استقبالش بیارن ولی در مشهد مردمی که وقت دیگه ای ندارن و میخوان برگردن شهر خودشون مجبور ند این دیکتاتور مذهبی رو در حین زیارتشون تحمل کنند.

سرکار خانم زندی گفت...

سال جدید رو به این امید آغاز میکنم که شاهد رهایی ایران و مردم زیر اسارت آن از یوغ استبداد مذهبی و حکومت واپسگرا و ددمنش جمهوری ولایت فقیه باشم .

سيامک دهقانپور گفت...

فرزاد عزیز تولدت را همراه با ظهور شکوفه ها بر روی شاخه های ظریف بهار تبریک می گویم. مانیفست سی سالگی ات را خواندم بسیار زیباست. «آرامش» از جای جای نوشته ات و سیاه و سفیدهای تصویرت پیداست و به آرامی به خواننده و بیننده منتقل می شود. خاطرات روزهای جنگ و نبود پدر را به زیبایی نقل کردی.

ناشناس گفت...

سکوت خبری سایت بی بی سی در برابر خبر مرگ امیدرضا میرصیافی، وبلاگ نویس زندانی که صبح روز چهارشنبه در زندان اوین درگذشت را بینید در حالیکه سایت صدای آمریکا و رادیو فردا آنرا در صفحه اول اعلام کردن , بی بی سی رادیوی محبوب ولایت وقیح .!