۱۳۸۸ فروردین ۹, یکشنبه

پرزیدنت اوباما؛ افغانستان؛ و پرسش و پاسخ قرن ۲۱

در برنامه ی تفسیر خبر جمعه شب مطالبی را در ارتباط با استراتژی رئیس جمهوری آمریکا در افغانستان و پاکستان و نقشی که ایران می تواند ایفا کند مطرح کردم. با مراجعه به لینک زیر می توانید این برنامه را که اجرای آن را همکارم وفا مستقیم برعهده داشت و آقایان آرام حسامی و بابک یکتافر هم در آن حضور داشتند ببینید.
در برنامه ی پنج شنبه ی شباهنگ هم همکارم کامبیز حسینی از من دعوت کرد تا درباره ی نخستین جلسه ی پرسش و پاسخ زنده و اینترنتی پرزیدنت اوباما با مردم آمریکا که اقدامی انقلابی و بی نظیر در عرصه ی ارتباط رهبران سیاسی با مردم است صحبت کنم. برای دیدن این بخش می توانید از دقیقه ی ۷ برنامه ی شباهنگ شروع کنید.

۳ نظر:

همایون از شیراز گفت...

کاش ما هم کشوری داشتیم که بدون ترس و لکنت زبان با حاکمان خود حرف میزدیم , جمهوری اسلامی حتی حضرت علی را هم که این حدیث منسوب به اوست قبول ندارد, انصافا دولت آمریکا بیش از جمهوری آخوندی پیرو حضرت علیست !
همایون از شیراز در کمال وقاحت حتی در قانون ایران توهین به رهبری جرم است , یکی نیست بگه مگه تو خدایی ؟ یک انسانی که سالها حکومت مطلقه و بدون انتقاد فاسدت کرده قدرت مطلق یعنی فساد .

نیلوفر از آلمان گفت...

سیامک جان تو که این ویدئو رو اینجا گذاشتی آیا بخاطر این نیست که آرشیو تلویزیونی وبسایت از بین رفته و فقط برنامه ها تا 24 ساعت قابل دسترسیست ؟میشه پیام منو به گوش دوستان برسونی بگی حداقل قسمت آرشیو که ما تا یک هفته به برنامه ها دسترسی داشتیم فعال کنند ؟
حالا بقیه قسمتها بماند که طرحش از نظر من جالب نیست همون سایت قبلی بهتر بود ولی اینی که گفتم یک نقص اساسیه

roya گفت...

کشورهای شرکت کننده دربيست يکمين اجلاس سران عرب از جمله سوریه و نخست وزیر حماس اسماعیل هنیه در بيانيه های خود، با ادعای «مالکيت امارات بر جزاير سه گانه خليج فارس» خواستار حل اختلاف ايران و امارات بر سر اين جزاير،شده اند!! سران نادان جمهوری اسلامی ثمره حمایت خود از سوریه و فلسطینیها و بقیه اعراب را در برابر اسراییل ببینند و نوش جان کنند !!