۱۳۸۸ فروردین ۳, دوشنبه

وضعیت نامعلوم رکسانا صابری

مجلس ایالتی داکوتای شمالی دست به کار حمایت از رکسانا صابری، خبرنگار آمریکایی ایرانی، شده است.
مقامات ایران دو هفته پیش گفتند رکسانا صابری طی چند روز آینده آزاد خواهد شد اما، صابری کماکان حدود دو ماه را در زندان سپری کرده است.
قانونگذاران مجلس ایالتی داکوتای شمالی، ایالت محل سکونت رکسانا و خانواده اش، قطعنامه ای را تنظیم کرده اند که خواهان آزادی فوری رکسانا صابری است. قطعنامه هنوز به رای گذاشته نشده اما، انتظار می رود این هفته به تصویب برسد.
اتهام صابری ظاهرا ادامه ی فعالیت خبرنگاری با مجوز منقضی شده است اما، گویا او در زندان اوین نگهداری می شود.

۴ نظر:

ناشناس گفت...

رژیم گروگانگیر جمهوری اسلامی آمریکایی های ایرانی تبار رو علنا و آمریکاییانی مثل رابرت لوینسون رو از ترس واکنش آمریکا بصورت مخفی زندانی میکنه و حتی در صورت لزوم بقتل خواهد رساند . بهانه اش هم افراد وابسته به سپاه قدس اسیر در دست آمریکاست این روند تا این حکومت ولایت فقیه هست ادامه خواهد داشت . آقای اوباما آب در هاون نکوبید .

pooneh گفت...

رکسانا صابری مثل خیلی ها چوب اعتماد خود به رژیم ایران را میخورد او و بسیاری دیگر از خبرنگاران هنوز خوی ددمنشی و جو فاشیستی حکومت ولایت فقیه را درک نکرده اند و با شوق و ذوق به ایران سرزمین پارس میروند غافل از اینکه زیباترین و بهترین خاک و سرزمین هم در زیر یک حکومت مستبد طعم تلخ خاکستر خواهد داشت .

علي گفت...

سلام ، چه انتظاراتي داريد؟در حاليكه حدود يك صد نفر از دراويش صوفيه به جرم صرفا شكايت به مجلس نمايندگان كه چرا حسينيه هاي ما را در اصفهان ،قم و بروجردخراب كرده اند دستگير شده و بيش از يك ماه است در اسارت زندان اوين به سر مي برند شما انتظار داريد اين خبر نگار آمريكايي كه رژيم از آمريكا نفرت دارد را زنداني نكند؟؟؟؟؟؟؟
اين گروه از دراويش مسلمان هستند و داراي مذهب شيعه دوازده امامي بوده كه مذهب تمام روساي رژيم است اينان كه باهم مذهبان خود اين گونه رفتار ميكنند شما انتظار داريد با بقيه چه كار كنند؟؟؟؟؟؟؟
http://groups.yahoo.com/group/daravish_gonabadi/

ناشناس گفت...

من واقعا موندم چی بگم